Studia podyplomowe 2025/2026

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Sustainability Reporting: ACCA Certyficate Programme

Szczegóły
Kod P-SUS_R
Jednostka organizacyjna Centrum Edukacji Menedżerskiej
Kierunek studiów Sustainability Reporting: ACCA Certyficate Programme
Forma studiów tryb mieszany
Poziom kształcenia studia podyplomowe
Języki wykładowe angielski
Czas trwania październik 2025 - wrzesień 2026
Wymagany dokument
  • wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Tura 1 (02.07.2025 13:28 – 30.09.2025 23:59)

 

OPIS STUDIÓW

Głównym celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do profesjonalnego opracowania sprawozdania zrównoważonego rozwoju. Do realizacji tego celu niezbędna jest zaawansowana wiedza z zakresu istoty zrównoważonego rozwoju i jego celów, standardów sprawozdawczości w sprawie zrównoważonego rozwoju. Zdobyta w czasie studiów wiedza pozwala słuchaczom na nabycie umiejętności pozwalającej na samodzielne przygotowanie raportu zrównoważonego rozwoju. Studia przygotowują słuchaczy do zdania egzaminu i uzyskania Certificate in Sustainability for Finance – ACCA.

Adresaci studiów:

Studia skierowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe, które w języku angielskim chcą zdobyć niezbędną wiedzę do przygotowania sprawozdań zrównoważonego rozwoju.

 

Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

PROGRAM STUDIÓW

  • Ramowy program przedmiotowy:

    - Sustainability and sustainable finance  40 godz.      

    - European Sustainability Reporting Standards  40 godz.

    - Sustainability reporting  40 godz.

    - Sustainability reporting from concept to implementation  40 godz.

     

    Studia kończą się zdaniem pisemnego egzaminu końcowego.

     Językiem wykładowym jest j. angielski, dlatego wymagana jest znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym uczestniczenie w zajęciach. 
     

KIEROWNICTWO I OBSŁUGA ORGANIZACYJNA

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Budynek CEUE, III  piętro, p. 3.4
Poznań, ul. Towarowa 55 (przy Akademii Muzycznej)
tel. (61) 856 92 37
e-mail: maria.jankiewicz@ue.poznan.pl
 

Kierownik studiów

dr hab. Magdalena Kowalczyk, prof. UEP
e-mail: Magdalena.Kowalczyk@ue.poznan.pl

REKRUTACJA

 Warunki postępowania rekrutacyjnego:

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.

Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 30 września 2025 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).

Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 października br.  Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)

ul. Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4

Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

z dopiskiem:  Studia podyplomowe "Sustainability Reporting: ACCA Certificate Programme" 


TERMINY 

Termin zakończenia rekrutacji: 30 września 2025 r.

ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w formule mieszanej - część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).

 

Opłata za studia wynosi:

1) 7 500 zł

lub

2) 6 750  dla osób, które:
a) przed rozpoczęciem studiów podyplomowych uzyskały tytuł licencjata lub magistra w UEP

lub
b) ukończyły studia podyplomowe w UEP

lub
c) w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP, zaliczyły przynajmniej jeden semestr tych studiów i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP.

Zasady wnoszenia opłat

Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

a) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 7 500 zł (lub  6 750 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej):
– opłatę należy wnieść w terminie do dnia 15 października 2025 r.
 

b) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 3 750 zł (lub 3 375 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej):
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.

c) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1 875 zł (lub 1 687,5 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej):
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2025 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2026 r.

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na indywidualny rachunek bankowy, który jest nadawany uczestnikowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe.

UWAGA: Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor. 

INNE KIERUNKI STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

Z pełną ofertą studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu możesz zapoznać się tutaj.