Studia podyplomowe 2025/2026

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) z certyfikatem AgileBA®

Szczegóły
Kod P-CRA_R
Jednostka organizacyjna Centrum Edukacji Menedżerskiej
Kierunek studiów Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) z certyfikatem AgileBA®
Forma studiów tryb mieszany
Poziom kształcenia studia podyplomowe
Języki wykładowe polski
Czas trwania październik 2025 - wrzesień 2026
Wymagany dokument
  • wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Tura 1 (04.07.2025 15:49 – 30.09.2025 23:59)

OPIS STUDIÓW

 

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI (CRM)

- start 17 PAŹDZIERNIKA 2025r.; zajęcia w piątki 17:00 - 20:10 Zoom, w soboty 9:00 - 19:10 face-to-face,
- pełny tryb HYBRYDOWY = wszystkie zajęcia stacjonarne transmitowane w aplikacji Zoom,
- możliwość płynnego przechodzenia pomiędzy trybem online a stacjonarnym również w przypadku szkoleń certyfikacyjnych i egzaminów (gdy np. dopadnie Cię choroba, musisz wyjechać lub na stałe mieszkasz zagranicą),
- certyfikat AgileBA® Foundation wydany przez APMG International™ oraz indeks prestiżowego Uniwersytetu wyróżniający Cię wśród absolwentów szkół prywatnych,

MASZ już ten certyfikat? To nie problem, zapytaj o dodatkową zniżkę lub o możliwość uzyskania innego certyfikatu Agile.

- wykładowcy, którzy zbudowali swoją karierę na współpracy z biznesem, praktycy i trenerzy zawodowi,
- zajęcia prowadzone z perspektywy biznesowej (ekonomicznej) i technicznej (informatycznej),
- możliwość jednoczesnego studiowania drugiego kierunku przy minimalnym nakładzie czasu i środków finansowych (patrz Rekrutacja i opłaty),

- unikalny kierunek (jedyny w Polsce + cena zawiera nie tylko szkolenie certyfikacyjne, ale opłatę egzaminacyjną AgileBA® Foundation); zbliżone tematycznie studia w Warszawie bez certyfikatu kosztują o 2.550 zł więcej, studia w Poznaniu bez certyfikatu na dodatek ukierunkowane tylko na system Salesforce kosztują o 200 zł więcej,

- GWARANCJA SATYSFAKCJI; Możesz w każdej chwili zrezygnować ze studiowania, a my zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystane zajęcia i usługi dodatkowe oferowane w ramach studiów (licząc od kolejnego miesiąca w stosunku do daty złożenia deklaracji zakończenia studiów).

- szybka komunikacja z wykładowcami i z uczestnikami – grupa na linkedin,

- dla osób spoza Poznania: dogodny dojazd samochodem z autostrady A2 i dróg S5, S11 - parking na terenie UEP (osobno płatny); możliwość dojścia pieszo z Dworca Głównego PKP. 

 

 

 

PROGRAM STUDIÓW

Program został podzielony na cztery bloki budujące kompetencje uczestników studiów podyplomowych w czterech obszarach: strategia, system, procesy CRM; marketingowe wykorzystanie danych klientów; zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem.

Grupa przedmiotów A: strategia, system, procesy CRM - 40 godzin
– Case study wdrożeń systemów CRM,
– Procesy CRM i ich modelowanie,
– Projekt biznesowy i techniczny CRM,
– Strategia, system, zarządzanie zmianą – trzy wymiary CRM,
– Wybór partnera wdrożenia, umowa wdrożeniowa i ochrona danych osobowych,
– Warsztaty wdrożeniowe programów biznesowych wspieranych systemami CRM.

Grupa przedmiotów B: marketingowe wykorzystanie danych klientów - 24 godziny
- Aktualne strategie lojalnościowe
– Analityka biznesowa,
– Marketing automation,
- Narzędzia AI - potencjał i ograniczenia w kontekście RODO,
– Wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu relacjami z klientami.

Grupa przedmiotów C: Zarządzanie projektami - 80 godzin
– Akredytowane szkolenie certyfikacyjne AgileBA® (Business Analyst) rozszerzone o metodykę projektową AgilePM® (Project Manager) - łącznie 24 godziny + egzamin AgileBA®,

– Komunikacja w zespole projektowym IT,
– Podstawy organizacji i zarządzania projektem,
– Posługiwanie się oprogramowaniem wspierającym zarządzanie projektami,
– Zarządzanie ryzykiem w projekcie,
– Zarządzanie zmianą,
– Zastosowanie systemów informatycznych w organizacji.

Grupa przedmiotów D: Zarządzanie zespołem - 40 godzin
– Coaching w zarządzaniu projektami,
– Psychologia w zarządzaniu,
– Rozwój osobisty kierownika projektu – warsztaty aktorskie,
– Szkolenia i motywacja użytkowników systemu.

 

KIEROWNICTWO I OBSŁUGA ORGANIZACYJNA

Kierownik studiów:

dr hab. Bartosz Deszczyński
e-mail: bartosz.deszczynski@ue.poznan.pl

 

Obsługa administracyjna:

Biuro Studiów Podyplomowych

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

ul. Towarowa 55 ( przy Akademii Muzycznej), III  piętro , p. 3.4 

tel. (61) 854 30 80;  (61 )854 30 63

e-mail: grazyna.switala@ue.poznan.pl 

 

Godziny otwarcia Biura Studiów Podyplomowych możesz sprawdzić tutaj.

 

REKRUTACJA 

 

 Zasady postępowania rekrutacyjnego

 O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.

Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 30 września 2025 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).

Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 października br.  Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)

ul. Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4

 Listownie:

 Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań

z dopiskiem Studia podyplomowe „CRM”


TERMINY 

Termin zakończenia rekrutacji: 30.09.2025 r.

 

ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w piątki i soboty, raz lub 2 razy w miesiącu w trybie  HYBRYDOWYM = wszystkie zajęcia stacjonarne transmitowane w aplikacji Zoom,

- start 17 PAŹDZIERNIKA 2025r.; zajęcia w piątki 17:00 - 20:10 Zoom, w soboty 9:00 - 19:10 face-to-face,
- możliwość płynnego przechodzenia pomiędzy trybem online a stacjonarnym również w przypadku szkoleń certyfikacyjnych i egzaminów

 

OPŁATY

Opłata za studia wynosi : 

1) 5.350(w przypadku płatności jednorazowej); 5.600zł (w przypadku płatności w dwóch ratach); 5.800zł (w przypadku płatności w czterech ratach)

lub

2) 4.815 (w przypadku płatności jednorazowej); 5.040(w przypadku płatności w dwóch ratach); 5.220zł (w przypadku płatności w czterech ratach)
dla osób, które:
a) przed rozpoczęciem studiów podyplomowych uzyskały tytuł licencjata lub magistra w UEP

lub

b) ukończyły studia podyplomowe w UEP

lub

c) w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP, zaliczyły przynajmniej jeden semestr tych studiów i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP.

Zasady wnoszenia opłat

Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

aw przypadku płatności jednorazowej w wysokości 5.350 zł (lub 4.815 zł  w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– płatna do dnia 15 października 2025 r.

b) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 2.800 zł każda (lub 2.520 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.

c) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.450 zł każda (lub 1.305 zł  w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15  grudnia 2025 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2026 r.

 Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na indywidualny rachunek bankowy, który jest nadawany uczestnikowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe.

 UWAGA: Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

 

INNE KIERUNKI STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

Z pełną ofertą studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu możesz zapoznać się tutaj.