Kod | P-CRA_R |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Centrum Edukacji Menedżerskiej |
Kierunek studiów | Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) z certyfikatem AgileBA® |
Forma studiów | tryb mieszany |
Poziom kształcenia | studia podyplomowe |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | październik 2025 - wrzesień 2026 |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
OPIS STUDIÓW
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI (CRM)
- start 17 PAŹDZIERNIKA 2025r.; zajęcia w piątki 17:00 - 20:10 Zoom, w soboty 9:00 - 19:10 face-to-face,
- pełny tryb HYBRYDOWY = wszystkie zajęcia stacjonarne transmitowane w aplikacji Zoom,
- możliwość płynnego przechodzenia pomiędzy trybem online a stacjonarnym również w przypadku szkoleń certyfikacyjnych i egzaminów (gdy np. dopadnie Cię choroba, musisz wyjechać lub na stałe mieszkasz zagranicą),
- certyfikat AgileBA® Foundation wydany przez APMG International™ oraz indeks prestiżowego Uniwersytetu wyróżniający Cię wśród absolwentów szkół prywatnych,
MASZ już ten certyfikat? To nie problem, zapytaj o dodatkową zniżkę lub o możliwość uzyskania innego certyfikatu Agile.
- wykładowcy, którzy zbudowali swoją karierę na współpracy z biznesem, praktycy i trenerzy zawodowi,
- zajęcia prowadzone z perspektywy biznesowej (ekonomicznej) i technicznej (informatycznej),
- możliwość jednoczesnego studiowania drugiego kierunku przy minimalnym nakładzie czasu i środków finansowych (patrz Rekrutacja i opłaty),
- unikalny kierunek (jedyny w Polsce + cena zawiera nie tylko szkolenie certyfikacyjne, ale opłatę egzaminacyjną AgileBA® Foundation); zbliżone tematycznie studia w Warszawie bez certyfikatu kosztują o 2.550 zł więcej, studia w Poznaniu bez certyfikatu na dodatek ukierunkowane tylko na system Salesforce kosztują o 200 zł więcej,
- GWARANCJA SATYSFAKCJI; Możesz w każdej chwili zrezygnować ze studiowania, a my zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystane zajęcia i usługi dodatkowe oferowane w ramach studiów (licząc od kolejnego miesiąca w stosunku do daty złożenia deklaracji zakończenia studiów).
- szybka komunikacja z wykładowcami i z uczestnikami – grupa na linkedin,
- dla osób spoza Poznania: dogodny dojazd samochodem z autostrady A2 i dróg S5, S11 - parking na terenie UEP (osobno płatny); możliwość dojścia pieszo z Dworca Głównego PKP.
PROGRAM STUDIÓW
Program został podzielony na cztery bloki budujące kompetencje uczestników studiów podyplomowych w czterech obszarach: strategia, system, procesy CRM; marketingowe wykorzystanie danych klientów; zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem.
Grupa przedmiotów A: strategia, system, procesy CRM - 40 godzin
– Case study wdrożeń systemów CRM,
– Procesy CRM i ich modelowanie,
– Projekt biznesowy i techniczny CRM,
– Strategia, system, zarządzanie zmianą – trzy wymiary CRM,
– Wybór partnera wdrożenia, umowa wdrożeniowa i ochrona danych osobowych,
– Warsztaty wdrożeniowe programów biznesowych wspieranych systemami CRM.
Grupa przedmiotów B: marketingowe wykorzystanie danych klientów - 24 godziny
- Aktualne strategie lojalnościowe
– Analityka biznesowa,
– Marketing automation,
- Narzędzia AI - potencjał i ograniczenia w kontekście RODO,
– Wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu relacjami z klientami.
Grupa przedmiotów C: Zarządzanie projektami - 80 godzin
– Akredytowane szkolenie certyfikacyjne AgileBA® (Business Analyst) rozszerzone o metodykę projektową AgilePM® (Project Manager) - łącznie 24 godziny + egzamin AgileBA®,
– Komunikacja w zespole projektowym IT,
– Podstawy organizacji i zarządzania projektem,
– Posługiwanie się oprogramowaniem wspierającym zarządzanie projektami,
– Zarządzanie ryzykiem w projekcie,
– Zarządzanie zmianą,
– Zastosowanie systemów informatycznych w organizacji.
Grupa przedmiotów D: Zarządzanie zespołem - 40 godzin
– Coaching w zarządzaniu projektami,
– Psychologia w zarządzaniu,
– Rozwój osobisty kierownika projektu – warsztaty aktorskie,
– Szkolenia i motywacja użytkowników systemu.
KIEROWNICTWO I OBSŁUGA ORGANIZACYJNA
Kierownik studiów:
dr hab. Bartosz Deszczyński
e-mail: bartosz.deszczynski@ue.poznan.pl
Obsługa administracyjna:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
ul. Towarowa 55 ( przy Akademii Muzycznej), III piętro , p. 3.4
tel. (61) 854 30 80; (61 )854 30 63
e-mail: grazyna.switala@ue.poznan.pl
Godziny otwarcia Biura Studiów Podyplomowych możesz sprawdzić tutaj.
REKRUTACJA
Zasady postępowania rekrutacyjnego
O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.
Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 30 września 2025 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).
Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 października br. Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.
Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.
Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.
Miejsce składania dokumentów:
Osobiście:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)
ul. Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4
Listownie:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem Studia podyplomowe „CRM”
TERMINY
Termin zakończenia rekrutacji: 30.09.2025 r.
ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE
Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w piątki i soboty, raz lub 2 razy w miesiącu w trybie HYBRYDOWYM = wszystkie zajęcia stacjonarne transmitowane w aplikacji Zoom,
- start 17 PAŹDZIERNIKA 2025r.; zajęcia w piątki 17:00 - 20:10 Zoom, w soboty 9:00 - 19:10 face-to-face,
- możliwość płynnego przechodzenia pomiędzy trybem online a stacjonarnym również w przypadku szkoleń certyfikacyjnych i egzaminów
OPŁATY
Opłata za studia wynosi :
1) 5.350zł (w przypadku płatności jednorazowej); 5.600zł (w przypadku płatności w dwóch ratach); 5.800zł (w przypadku płatności w czterech ratach)lub
2) 4.815 zł (w przypadku płatności jednorazowej); 5.040zł (w przypadku płatności w dwóch ratach); 5.220zł (w przypadku płatności w czterech ratach)
dla osób, które:
a) przed rozpoczęciem studiów podyplomowych uzyskały tytuł licencjata lub magistra w UEP
lub
b) ukończyły studia podyplomowe w UEP
lub
c) w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP, zaliczyły przynajmniej jeden semestr tych studiów i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP.
Zasady wnoszenia opłat
Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:
a) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 5.350 zł (lub 4.815 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– płatna do dnia 15 października 2025 r.
b) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 2.800 zł każda (lub 2.520 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.
c) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.450 zł każda (lub 1.305 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2025 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2026 r.
Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na indywidualny rachunek bankowy, który jest nadawany uczestnikowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe.
UWAGA: Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.
INNE KIERUNKI STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
Z pełną ofertą studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu możesz zapoznać się tutaj.