Studia podyplomowe 2024/2025

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Marketing w praktyce

Szczegóły
Kod P-MWP_R
Jednostka organizacyjna Centrum Edukacji Menedżerskiej
Kierunek studiów Marketing w praktyce
Forma studiów tryb mieszany
Poziom kształcenia studia podyplomowe
Języki wykładowe polski
Czas trwania październik 2024 - wrzesień 2025
Wymagany dokument
  • wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Tura 1 (29.05.2024 15:55 – 06.10.2024 23:59)

OPIS STUDIÓW

Celem studiów jest przygotowanie wysoko wykwalifikowanych kadr do pełnienia funkcji menedżerskich w obszarze marketingu. Zadania studiów ukierunkowane są na przekazanie aktualnej i praktycznej wiedzy na temat marketingu jako koncepcji zarządzania oraz doskonalenie umiejętności menedżerskich w zakresie tworzenia strategii marketingowych. Znajomość skutecznych narzędzi marketingu jest niezbędna do zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach współczesnej gospodarki cechującej się rosnącą konkurencją i globalizacją. Po ukończeniu studiów, tj. odbyciu przewidzianych programem zajęć, złożeniu egzaminów i napisaniu pracy końcowej, absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych Marketingu według wzoru ustalonego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Adresatami SPM są osoby zajmujące kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach w pionie marketingu. Grupę docelową stanowią także pracownicy innych działów przedsiębiorstw (np. sprzedaży), które blisko współpracują z działem marketingu i pragną poznać istotę jego funkcjonowania. Ważną grupą, do której adresowana jest oferta SPM w praktyce są właściciele i osoby zarządzające podmiotami w sektorze MSP. O przyjęcie na SPM mogą ubiegać się absolwenci wyższych studiów inżynierskich, licencjackich i magisterskich wszystkich typów uczelni.


 

PROGRAM STUDIÓW

 

1. Marketing w strategii przedsiębiorstwa (12 godz)

2. Badania marketingowe (8 godz.)

3. Badania jakościowe w marketingu (4 godz.)

4. Badania jakościowe w marketingu – warsztaty (4 godz.)

5. Zachowania nabywców (8 godz.)

6. Zarządzanie produktem (12 godz.)

7. Zarządzanie marką (12 godz.)

8. Zarządzanie marką – warsztaty (4 godz.)

9. Organizacja kampanii reklamowej (8 godz.)

10. Organizacja kampanii reklamowej – warsztaty (4 godz.)

11. Marketing miast i regionów (8 godz.)

12. Marketing internetowy (4 godz.)

13. Media społecznościowe w marketingu (8 godz.)

14. Strategia cen (4 godz.)

15. Strategia dystrybucji (4 godz.)

16. Wskaźniki marketingowe (8 godz.)

17. Zarządzanie przez jakość w marketingu (8 godz.)

18. Personal branding – od pasji do biznesu – warsztaty (8 godz.)

19. Wystąpienia i prezentacje publiczne – warsztaty (4 godz.)

20. Zarządzanie ofertą handlową – warsztaty (4 godz.)

21. Projektowanie funkcjonalne serwisów internetowych – warsztaty (4 godz.)

22. Neuromarketing (ShopLab.) – warsztaty (4 godz.)

23. Neuromarketing (ConsumerLab.) – warsztaty (4 godz.)

24. Seminarium podyplomowe (12 godz.)

 Egzaminy:

1. Marketing w strategii przedsiębiorstwa.
2. Zarządzanie produktem.
3. Zarządzanie marką.


Studia kończą się przygotowaniem pracy podyplomowej i zdaniem ustnego egzaminu końcowego z wynikiem pozytywnym.

 

KIEROWNICTWO I OBSŁUGA ORGANIZACYJNA

Kierownik studiów:

dr hab. Jan Mikołajczyk, prof. UEP
e-mail: jan.mikolajczyk@ue.poznan.pl; 

Obsługa administracyjna:

Biuro Studiów Podyplomowych

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

ul. Towarowa 55 ( przy Akademii Muzycznej), III  piętro , p. 3.4 

tel. (61) 854 30 80, 856 92 39

e-mail:  grazyna.switala@ue.poznan.pl, bsp@ue.poznan.pl

 

Godziny otwarcia Biura Studiów Podyplomowych możesz sprawdzić tutaj

 

REKRUTACJA

 

Zasady postępowania rekrutacyjnego

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto systemie rekrutacyjnym a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.

Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 6 października 2024 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).

Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 października br.  Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

Dokumenty aplikacyjne:

  •  wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
  •  kwestionariusz osobowy,
  •  oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
  •  oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
  •  kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

 Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)

ul. Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4


Listownie:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem Studia podyplomowe „Marketing w praktyce”

 

 


TERMINY

Termin zakończenia rekrutacji: 6.10.2024 r.

 

ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w formule mieszanej - część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną). 

Planowana struktura zajęć dla edycji realizowanej w roku akademickim 2023/2024 jest następująca: ok. 10 % online oraz ok. 90%  w siedzibie Uczelni.

 

OPŁATY


Opłata za studia: 5.400 zł *

*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 4.320 zł.

Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

1)    

w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 5.400  zł (lub 4.320 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):


opłatę należy wnieść w terminie do dnia 15 października  2024 r.

 2) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 2.700 zł (lub 2.160 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
- I rata płatna do dnia 15 października 2024 r.
- II rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r. 

 3) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.350 zł (lub 1.080 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP): 

- I rata płatna do dnia 15 października 2024 r.
- II rata płatna do dnia 15 grudnia  2024 r
- III rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.
- IV rata płatna do dnia 15 kwietnia  2025 r.

Uwaga!

Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala rektor. W przypadku wystąpienia różnic programowych student zobowiązany jest do uzupełnienia odpowiednich zaliczeń i uiszczenia dodatkowej opłaty.