Studia podyplomowe 2024/2025

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

e-Marketing

Szczegóły
Kod P-EMA_R
Jednostka organizacyjna Centrum Edukacji Menedżerskiej
Kierunek studiów e-Marketing
Forma studiów tryb online
Poziom kształcenia studia podyplomowe
Języki wykładowe polski
Czas trwania październik 2024 - wrzesień 2025
Wymagany dokument
  • wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Tura 1 (29.05.2024 15:51 – 06.10.2024 23:59)

OPIS STUDIÓW

Celem studiów podyplomowych "E-marketing" jest przekazanie słuchaczom wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Problematyka studiów obejmuje szeroki zakres pojęć i narzędzi z tym związanych, w szczególności:
- Projektowanie i optymalizacja użytecznych strony internetowych i aplikacji mobilnych,
- Rodzaje kampanii marketingowych w Internecie - uczestnicy studiów dowiedzą się, które kampanie służą do realizacji jakich celów, jak optymalizować kampanie i na co przeznaczać budżety marketingowe,
- Tajniki komunikacji w sieci: PR online, wizerunek marki, jak rozmawiać w Social Media, itp. - po ukończeniu studiów uczestnicy będą wiedzieli, nie tylko co zrobić w przypadku negatywnych komentarzy, ale jak nie dopuścić do takiej sytuacji,
- Nowoczesne narzędzia marketingowe - studia zapewniają zdobycie praktycznych umiejętności posługiwania się nowoczesnymi narzędziami, takimi jak: systemy do e-mail marketingu i marketing automation, Google Ads, Google Marketing Platform, Google Analytics, narzędzia do monitoringu Internetu,
- Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy - na zajęciach będą omawiane case’y z rynku oraz przykłady kampanii do zastosowania w praktyce,
- Analityka internetowa: co mierzyć i jak wykorzystywać dane do podejmowania decyzji o dalszych kampaniach,
- Prawne aspekty działań marketingowych w Internecie.

Nadrzędnym celem realizowanym w ramach niniejszych studiów jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnej, kompleksowej i praktycznej wiedzy dotyczącej wykorzystania Internetu do celów marketingowych i biznesowych. Zajęcia prowadzone są przez uznanych praktyków i wykładowców posiadających wieloletnie doświadczenie w e-biznesie co pozwoliło na przygotowanie programu, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym jak i strategicznym. W ramach studiów słuchacze będą mieli możliwość:
- opanowania podstaw e-marketingu, a w szczególności znajomości wpływu Internetu na działalność marketingową,
- nabycia umiejętności prowadzenia analiz dotyczących działań e-marketingowych,
- poznania zasad, narzędzi i procedur związanych z zarządzaniem projektami e-marketingowymi
- poznania najnowszych trendów w marketingu internetowym,
- nabycia umiejętności zaplanowania skutecznej kampanii promocyjnej w Internecie.

 

PROGRAM STUDIÓW

1. Wstęp do marketingu internetowego (12h)
2. Projektowanie i użyteczność stron internetowych (10h)
3. Projektowanie i UX stron i aplikacji mobilnych (6h)
4. Rozwiązania mobilne w marketingu (6h)
5. Kampanie reklamowe w Internecie – wprowadzenie (4h)
6. Planowanie i optymalizacja kampanii reklamowych w Internecie (6h)
7. Marka w Internecie (4h)
8. Online PR (8h)
9. Komunikacja w mediach społecznościowych (8h)
10. Współczesne technologie i trendy w e-marketingu (4h)
11. Narzędzia marketingu internetowego w praktyce – Google Ads (12h)
12. Narzędzia marketingu internetowego w praktyce - Google Marketing Platform (6h)
13. Narzędzia marketingu internetowego w praktyce – Email Marketing (8h)
14. Narzędzia marketingu internetowego w praktyce – Marketing Automation (8h)
15. SE0 – Marketing w wyszukiwarkach internetowych (8h)
16. Content Marketing (6h)
17. Wideo w Internecie (4h)
18. Analityka internetowa (6h)
19. Google Analytics jako podstawowe narzędzie badań i analiz w Internecie (12h)
20. Prowadzenie badań w Internecie (6h)
21. Monitoring mediów społecznościowych (8h)
22. Prawne aspekty działań marketingowych w Internecie (8h)
23. Kampanie reklamowe w Social Media (12h)
24. Online marketing dla B2B (6h)
25. Przygotowanie prezentacji i wystąpienia publiczne (6h)
26. Kampanie Programmatic (6h)
27.Sztuczna Inteligencja w biznesach online (6h)
28. Etyka w marketingu online (4h)

29. Audio i podcasty (4h)

30. Seminarium podyplomowe (12h)

 

Egzaminy:
1. Projektowanie i użyteczność stron internetowych
2. Komunikacja w mediach społecznościowych
3. Narzędzia marketingu internetowego w praktyce – Google Ads
4. Content Marketing
5. Google Analytics jako podstawowe narzędzie badań i analiz w Internecie

Studia kończą się zdaniem ustnego egzaminu końcowego z wynikiem pozytywnym.

 

KIEROWNICTWO I OBSŁUGA ORGANIZACYJNA

dr Marcin Lewicki

Marcin.Lewicki@ue.poznan.pl

  Biuro Studiów Podyplomowych
  Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
  Budynek CEUE, III piętro, pok. 3.4
  Poznań, ul. Towarowa 55 (przy Akademii Muzycznej)
  tel.: 61 856 92 37
  mail: ewa.kozlowska@ue.poznan.pl; bsp@ue.poznan.pl

REKRUTACJA 

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności konto systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.

 

Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 6 października 2024 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).

 

Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 października br.  Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

 

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

 

Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

 

Miejsce składania dokumentów:

 

Osobiście:

 

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)

 

ul. Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4
Listownie:

 

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem Studia podyplomowe „E-marketing”


TERMINY 

Termin zakończenia rekrutacji: 06.10.2024 r.

ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu. Zajęcia w całości zostaną przeprowadzone online - za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).

OPŁATY

Koszt uczestnictwa

9.500 zł

Opłata za studia: 9.500 zł *

*Dla osób, które w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP, opłata wynosi 7.600 zł.

Zasady wnoszenia opłat za studia podyplomowe:

Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na rachunek bankowy, który jest indywidualnie nadawany słuchaczowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe. Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

1) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 9.500  zł (lub 7.600 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):


opłatę należy wnieść w terminie do dnia 15 października 2024 r.

 2) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 4.750zł (lub 3.800 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP):
- I rata płatna do dnia
15 października 2024 r.
- II rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r. 

 3) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 2.375 zł (lub 1.900 zł w przypadku ww. studentów studiów II stopnia w UEP): 

- I rata płatna do dnia 15 października 2024 r.
- II rata płatna do dnia 15 grudnia  2024 r
- III rata płatna do dnia 15 lutego 2025 r.
- IV rata płatna do dnia 15 kwietnia  2025 r.

Uwaga!

Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala rektor. W przypadku wystąpienia różnic programowych student zobowiązany jest do uzupełnienia odpowiednich zaliczeń i uiszczenia dodatkowej opłaty.