Code | P-OZA_R |
---|---|
Organizational unit | Centre for Executive Education |
Field of studies | Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej |
Form of studies | tryb mieszany |
Level of education | postgraduate studies |
Language(s) of instruction | Polish |
Duration | październik 2025 - wrzesień 2026 |
Required document | |
Ask a question |
OPIS STUDIÓW
Udoskonalenie umiejętności oraz poszerzenie wiedzy teoretycznej w zakresie problematyki organizacji i zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej. Proponowane przedmioty odzwierciedlają aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w wybranej jednostce administracji publicznej. Zadania studium ukierunkowane są na zaznajomienie słuchaczy z aktualnym stanem wiedzy na temat organizacji i zarządzania zasobami ludzkimi oraz z konkretnymi metodami i narzędziami, możliwymi do zastosowania w praktyce zarządzania. Kryteriami doboru omawianych zagadnień będzie ich aktualność i praktyczna przydatność. Zajęcia są prowadzone przez wykładowców Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz praktyków.
PROGRAM STUDIÓW
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi. (12 godz.)
2. Komunikacja interpersonalna w organizacji. ( 16 godz.)
3. Zarządzanie strategiczne w organizacji. (14 godz.)
4. Psychologia zarządzania w organizacji. 16 godz.)
5. Techniki negocjacji i rozwiązywania konfliktów. (14 godz.)
6. Kierowanie zespołem. (16 godz.)
7. Coachingowy styl zarządzania. ( 12 godz.)
8. Warsztat menadżerski. (4 godz.)
9. Koncepcje i metody zarządzania w organizacji. (12 godz.)
10. Struktury organizacyjne współczesnych organizacji. (12 godz.)
11. Zasady i metody podejmowania decyzji kierowniczych. (18 godz.)
12. Planowanie i organizacja pracy. (16 godz.)
13. Kształtowanie wizerunku. (8 godz.)
14. Zarządzanie wynikami pracy. (14 godz.)
15. Public relations. (12 godz.)
16. Pisemny egzamin końcowy. ( 2 godz.)
Egzaminy z przedmiotów :
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi.
2. Komunikacja interpersonalna w organizacji.
3. Koncepcje i metody zarządzania w organizacji.
Studia kończą się zdaniem pisemnego egzaminu końcowego z wynikiem pozytywnym.
KIEROWNICTWO I OBSŁUGA ORGANIZACYJNA
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
ul. Towarowa 55 ( przy Akademii Muzycznej), III piętro , p. 3.4
tel. (61) 854 36 18; (61 )854 30 63
e-mail: sylwia.paluszak@ue.poznan.pl
REKRUTACJA
Zasady postępowania rekrutacyjnego
O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.
Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 30 września 2025 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).
Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 października br. Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.
Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.
Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.
Miejsce składania dokumentów:
Osobiście:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)
ul. Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4
Listownie:
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem Studia podyplomowe „Organizacja i zarządzanie w adminsitracji publicznej ”
TERMINY
Termin zakończenia rekrutacji: 30.09.2025 r.
ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE
Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w piątki i soboty, raz lub 2 razy w miesiącu w trybie mieszanym - część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).
Planowana struktura zajęć dla edycji realizowanej w roku akademickim 2025/2026 jest następująca: ok.45 % on-line oraz ok. 55 % w siedzibie Uczelni.
OPŁATY
Opłata za studia wynosi :
1) 6.000 zł
lub
2) 5.400 zł dla osób, które:
a) przed rozpoczęciem studiów podyplomowych uzyskały tytuł licencjata lub magistra w UEP
lub
b) ukończyły studia podyplomowe w UEP
lub
c) w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP, zaliczyły przynajmniej jeden semestr tych studiów i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP.
Zasady wnoszenia opłat
Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:
a) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości 6.000 zł (lub 5.400 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– płatna do dnia 15 października 2025 r.
b) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 3.000 zł (lub 2.700 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.
c) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.500 zł (lub 1.350 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15 grudnia 2025 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2026 r.
Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na indywidualny rachunek bankowy, który jest nadawany uczestnikowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe.
UWAGA: Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.
INNE KIERUNKI STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
Z pełną ofertą studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu możesz zapoznać się tutaj.