Studia podyplomowe 2025/2026

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Marketing w praktyce

Details
Code P-MWP_R
Organizational unit Centre for Executive Education
Field of studies Marketing w praktyce
Form of studies tryb mieszany
Level of education postgraduate studies
Language(s) of instruction Polish
Duration październik 2025 - wrzesień 2026
Required document
  • (university) higher education
  Ask a question
Phase 1 (13.06.2025 15:22 – 30.09.2025 23:59)

OPIS STUDIÓW

Celem studiów jest przygotowanie wysoko wykwalifikowanych kadr do pełnienia funkcji menedżerskich w obszarze marketingu. Zadania studiów ukierunkowane są na przekazanie aktualnej i praktycznej wiedzy na temat marketingu jako koncepcji zarządzania oraz doskonalenie umiejętności menedżerskich w zakresie tworzenia strategii marketingowych. Znajomość skutecznych narzędzi marketingu jest niezbędna do zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach współczesnej gospodarki cechującej się rosnącą konkurencją i globalizacją. Po ukończeniu studiów, tj. odbyciu przewidzianych programem zajęć, złożeniu egzaminów i napisaniu pracy końcowej, absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych Marketingu według wzoru ustalonego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Adresatami SPM są osoby zajmujące kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach w pionie marketingu. Grupę docelową stanowią także pracownicy innych działów przedsiębiorstw (np. sprzedaży), które blisko współpracują z działem marketingu i pragną poznać istotę jego funkcjonowania. Ważną grupą, do której adresowana jest oferta SPM w praktyce są właściciele i osoby zarządzające podmiotami w sektorze MSP. O przyjęcie na SPM mogą ubiegać się absolwenci wyższych studiów inżynierskich, licencjackich i magisterskich wszystkich typów uczelni.
 

PROGRAM STUDIÓW

1. Marketing w strategii przedsiębiorstwa (12 godz)

2. Badania marketingowe (8 godz.)

3. Badania jakościowe w marketingu (4 godz.)

4. Badania jakościowe w marketingu – warsztaty (4 godz.)

5. Zachowania nabywców (8 godz.)

6. Zarządzanie produktem (12 godz.)

7. Zarządzanie marką (12 godz.)

8. Zarządzanie marką – warsztaty (4 godz.)

9. Organizacja kampanii reklamowej (8 godz.)

10. Organizacja kampanii reklamowej – warsztaty (4 godz.)

11. Marketing miast i regionów (8 godz.)

12. Marketing internetowy (4 godz.)

13. Media społecznościowe w marketingu (8 godz.)

14. Strategia cen (4 godz.)

15. Strategia dystrybucji (4 godz.)

16. Wskaźniki marketingowe (8 godz.)

17. Zarządzanie przez jakość w marketingu (8 godz.)

18. Personal branding – od pasji do biznesu – warsztaty (8 godz.)

19. Wystąpienia i prezentacje publiczne – warsztaty (4 godz.)

20. Zarządzanie ofertą handlową – warsztaty (4 godz.)

21. Projektowanie funkcjonalne serwisów internetowych – warsztaty (4 godz.)

22. Neuromarketing (ShopLab.) – warsztaty (4 godz.)

23. Neuromarketing (ConsumerLab.) – warsztaty (4 godz.)

24. Seminarium podyplomowe (12 godz.)

 Egzaminy:

1. Marketing w strategii przedsiębiorstwa.
2. Zarządzanie produktem.
3. Zarządzanie marką.


Studia kończą się przygotowaniem pracy podyplomowej i zdaniem ustnego egzaminu końcowego z wynikiem pozytywnym.

 

KIEROWNICTWO I OBSŁUGA ORGANIZACYJNA

Kierownik studiów:

dr hab. Jan Mikołajczyk, prof. UEP
e-mail: jan.mikolajczyk@ue.poznan.pl; 

Obsługa administracyjna:

Biuro Studiów Podyplomowych

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

ul. Towarowa 55 ( przy Akademii Muzycznej), III  piętro , p. 3.4 

tel. (61) 854 30 80, 856 92 39

e-mail:  grazyna.switala@ue.poznan.pl, bsp@ue.poznan.pl

 

 

REKRUTACJA

 Warunki postępowania rekrutacyjnego:

O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby posiadające wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata lub równorzędny). Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe należy w pierwszej kolejności założyć konto w systemie rekrutacyjnym, a następnie zapisać się w tym systemie na wybrany przez siebie kierunek studiów.

Zapisy online na dane studia podyplomowe będą dostępne do dnia 30 września 2025 roku, o ile przed tą datą nie zostanie wyczerpany limit miejsc (z chwilą wyczerpania się limitu miejsc, zapisy na dany kierunek studiów zostaną zamknięte).

Po dokonaniu zgłoszenia w systemie rekrutacyjnym, wniosek o przyjęcie na studia, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie należy wydrukować (do pobrania w zakładce „dokumenty i dalsze kroki”), podpisać niebieskim długopisem i wraz z dyplomem ukończenia studiów wyższych, złożyć osobiście lub listownie w Biurze Studiów Podyplomowych – Centrum Edukacji Menedżerskiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 października br.  Osobom przyjętym na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji, zostaną wydane decyzje o przyjęciu na studia, a Biuro Studiów Podyplomowych przygotuje umowę o odpłatności za studia podyplomowe.

Dokumenty aplikacyjne:
– wniosek o przyjęcie na studia podyplomowe,
– kwestionariusz osobowy,
– oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem Studiów Podyplomowych,
– oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych pierwszego lub drugiego stopnia (w przypadku osobistego składania dokumentów dyplom lub odpis dyplomu można przedstawić do skopiowania przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych UEP; nie można natomiast przesyłać samodzielnie wykonanych kopii, gdyż kopie te wymagają potwierdzenia zgodności z oryginałem przez upoważnionego pracownika Biura),
– kserokopia aktu małżeństwa – jedynie w przypadku osób, które wskutek wstąpienia w związek małżeński posiadają nazwisko odmienne od nazwiska wskazanego w dyplomie ukończenia studiów wyższych.

Dokumenty należy dostarczyć w białej teczce podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz nazwą studiów podyplomowych.

Miejsce składania dokumentów:

Osobiście:

Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
bud. D (przy Akademii Muzycznej)

ul. Towarowa 55 , III piętro , p. 3.4

Listownie:

 Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
z dopiskiem Studia podyplomowe „Marketing w praktyce”

 


TERMINY 

Termin zakończenia rekrutacji: 30.09.2025 r.

 

ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE

Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w soboty i niedziele, raz lub 2 razy w miesiącu w trybie mieszanym - część zajęć zostanie przeprowadzona w siedzibie Uczelni, część natomiast za pomocą metod i technik kształcenia na odległość (w formie wideokonferencji z interakcją synchroniczną).

 

OPŁATY

Opłata za studia wynosi : 

1) 5.400  zł

lub

2) 4.860  dla osób, które:
a) przed rozpoczęciem studiów podyplomowych uzyskały tytuł licencjata lub magistra w UEP

lub

b) ukończyły studia podyplomowe w UEP

lub

c) w chwili rozpoczęcia studiów podyplomowych są jednocześnie studentami studiów drugiego stopnia w UEP, zaliczyły przynajmniej jeden semestr tych studiów i nie korzystają z przesunięcia terminu złożenia pracy dyplomowej, przewidzianego Regulaminem studiów w UEP.

Zasady wnoszenia opłat

Opłatę można wnieść jednorazowo bądź w systemie ratalnym, w następujących terminach i kwotach:

a) w przypadku płatności jednorazowej w wysokości  5.400  zł (lub 4.860 zł  w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– płatna do dnia 15 października 2025 r.

b) w przypadku płatności w dwóch równych ratach po 2.700  zł (lub 2.430 zł w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.

c) w przypadku płatności w czterech równych ratach po 1.350 zł (lub 1.215 zł  w przypadku osób, o których mowa w pkt. 2 powyżej)
– I rata płatna do dnia 15 października 2025 r.
– II rata płatna do dnia 15  grudnia 2025 r.
– III rata płatna do dnia 15 lutego 2026 r.
– IV rata płatna do dnia 15 kwietnia 2026 r.

 Opłatę za studia podyplomowe wnosi się przelewem na indywidualny rachunek bankowy, który jest nadawany uczestnikowi po zakończeniu rekrutacji na studia podyplomowe.

 UWAGA: Wysokość opłaty za studia podyplomowe kontynuowane po reaktywacji ustala Rektor.

 

INNE KIERUNKI STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

Z pełną ofertą studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu możesz zapoznać się tutaj.