Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że:
- informacje o wpisie na listę studentów będą dostępne do pobrania w systemie IRK,
- osoby przyjęte na studia będą sukcesywnie (po przeniesieniu danych z rekrutacji do systemu USOS) otrzymywać na adres mailowy podany w systemie IRK informację o numerze UID (NIU), który jest loginem do uczelnianych systemów informatycznych i haśle startowym. Logowanie do systemów będzie możliwe w dniu następnym po otrzymaniu informacji o założeniu konta. Absolwenci/studenci UEP mają takie samo NIU jak na studiach pierwszego stopnia lub innych studiach w UEP.
- w dniach 26-27.09.2024 r. zostaną na platformie Zoom zorganizowane spotkania informacyjne dla studentów I roku studiów. Szczegółowe informacje o spotkaniach otrzymają Państwo w terminie późniejszym na konta założone w poczcie studenckiej,
- opłatę za legitymację studencką należy wnosić na indywidualne konto studenta widoczne w systemie uczelnianym USOSweb (https://usosweb.ue.poznan.pl/), a nie na konto widoczne w systemie rekrutacyjnym. Absolwenci i studenci UEP, dla których nie zaistniały powody skutkujące koniecznością wymiany legitymacji, nie uiszczają tej opłaty.
- szczegółowe informacje dotyczące szkoleń z BHP, planów zajęć, spotkań informacyjnych, odbioru legitymacji studenckich, dostępu do serwisów i platform edukacyjnych UEP będą też zamieszczane na stronie internetowej uczelni - www.ue.poznan.pl (zakładka Studenci/Informacje dla studentów).
- informacje o zasadach ubiegania się o miejsce w domu studenckim znajdują się na stronie uczelni - https://ue.poznan.pl/studenci/domy-studenckie/ (opcja "czytaj więcej" po wybraniu domu studenckiego).
Życzymy udanych wakacji.
Do zobaczenia w październiku!
Pozdrawiamy serdecznie.
Biuro Rekrutacji UEP